Рекламації
Шановні клієнти, якщо ви зіткнулися з невідповідним виконанням замовлення інтернет-магазину Білий Кролик, просимо вас ознайомитися з основними правилами подачі рекламацій.
Рекламації з приводу невідповідного виконання замовлення, товару неналежної якості, пошкодженого товару приймаються до розгляду протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
Рекламація повинна бути оформлена замовником.
В рекламації необхідно вказати номер замовлення.
Щоб подати рекламацію, необхідно заповнити форму зворотного зв'язку або написати листа на адресу: [email protected]. У листі необхідно описати ситуацію і прикріпити підтверджуючі фотографії.
Протягом 24 годин з моменту отримання рекламації адміністратор інтернет-магазину відправляє відповідь про отримання рекламації.
Не пізніше 3-х робочих днів з моменту отримання рекламації, клієнт отримує обґрунтовану відповідь на рекламацію і можливі варіанти вирішення ситуації, що склалася.
Розгляд рекламації неможливо в тому випадку, якщо:
- Рекламація не була оформлена в письмовому вигляді у формі зворотного зв'язку або не було написано листа за адресою: [email protected].
- Рекламація була оформлений не замовником, а іншою особою.
- В рекламації не було зазначено номер замовлення.
- Не були надані фотографії, що підтверджують факт рекламації.
- Замовник більше 3-х днів не відповідає на повідомлення адміністратора інтернет-магазину.
- Замовник не веде конструктивного діалогу.
- Анонімні звернення.
- Рекламації містять в собі ненормативну лексику, погрози або образи в бік співробітників інтернет-магазину Білий Кролик - автоматично видаляються без розгляду.